ING Türkiye’ye 4 ödül birden
ING Türkiye, IMI Türkiye İrtibat Merkezi Mükafatları 2022 kapsamında, En Uygun Çalışan Tecrübesi Birincisi, En Âlâ Müşteri Tecrübesi Birincisi, En Övgüye Paha Dijital Tahlil ve En Övgüye Paha Grup Başkanı ödüllerinin sahibi oldu.
ING Türkiye, IMI Conferences’ın düzenlediği 15. Türkiye İletişim Merkezi Ödülleri’nde 4 farklı kategoride mükafata layık görüldü. ING Türkiye, En Güzel Çalışan Tecrübesi Birincisi, En Güzel Müşteri Tecrübesi Birincisi, En Övgüye Paha Dijital Tahlil ve En Övgüye Kıymet Grup Başkanı ödüllerinin sahibi oldu.
“Müşterilerimizle en doğru iletişimi sağlayan ekiplerimiz başarımızın en önemli anahtarı”
Mükemmel müşteri ve çalışan tecrübesi amacıyla ilerlediklerini belirten ING Türkiye Operasyon Genel Müdür Yardımcısı Tuğçe Bora Kılıç, “Mükemmel müşteri tecrübesini stratejimizin merkezinde konumlandırıyoruz ve müşterilerimize şahsî, ilgili, kolay ve anında hizmet sunmak için aralıksız çalışıyoruz. Hizmet düzeyimizi ve kalitemizi en üst düzeyde tutabilmek emeliyle çalışmalarımızı yürütüyoruz. Müşterilerimize daha âlâ bir tecrübe sağlamak için dijitalleşmenin değerli bir araç olduğuna inanıyor hem müşteri iç görülerini anlamak hem de operasyon süreçleri daha verimli hale getirmek için yapay zeka ve robotik üzere yeni jenerasyon teknolojilerden yararlanıyoruz. Bu araçları faal kullanabilen, müşterilerimizle en hakikat bağlantısı ve etkileşimi sağlayan takımlarımız ise başarımızın en değerli anahtarı. Memnun müşteri ve memnun çalışan tecrübesi alanındaki başarımızı gösteren bu itibarlı mükafatları kazanmaktan gurur duyuyoruz. Dijital gücümüz, esnek ve çevik yapımızla müşterilerimizin ve çalışanlarımızın hayatlarında bir adım önde olmalarını sağlamak için çalışmaya ve yenilikçi tahliller geliştirmeye devam edeceğiz” dedi. – İSTANBUL